Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko

Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Wydziale Administracji

Miejsce pracy: Katowice
BK/DA/WK/S/03/21

Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:

  • nadzór nad bieżącą eksploatacją budynków oraz urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej,

  • współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych z branży elektrycznej w zakresie nadzoru nad eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych w siedzibie ZKO,

  • zastępowanie Zastępcy Głównego Energetyka w zakresie obowiązków wynikających z Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych,

  • współpraca i nadzór nad pracami firm zewnętrznych w zakresie prowadzonych prac konserwacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, budowlano-instalacyjnych,

  • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej budynków, urządzeń i instalacji,

  • tworzenie rocznego planu prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych,

  • planowanie budżetów eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w oparciu o harmonogram przeglądów, napraw, remontów,

  • opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych przygotowania i realizacji zadań eksploatacyjnych, remontowych, inwestycyjnych,

  • opracowywanie części technicznych dokumentacji przetargowych dla zadań eksploatacyjnych, remontowych, inwestycyjnych i zakupowych w zakresie nadzorowanych grup urządzeń,

  • prowadzenie oraz dokonywanie odbiorów wykonywanych prac serwisowych, eksploatacyjnych, remontowych, inwestycyjnych w zakresie nadzorowanych grup urządzeń,

  • rozliczanie faktur za dostawy mediów, zakupy, prace eksploatacyjne i remontowe.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów, preferowany kierunek - inżynieria środowiska, elektrotechnika lub pokrewny,

  • co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze utrzymania technicznego urządzeń i instalacji,

  • uprawnienia G1 (D i E) do 1kV lub wyższe,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A1,

  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, CAD),

  • prawo jazdy kat. B,

  • dodatkowym atutem będzie ceryfikat F-gazy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • dobra organizacja pracy własnej,

  • gotowość do częstych wyjazdów,

  • samodzielność, inicjatywa własna,

  • łatwość nawiązywania kontaktów,

  • umiejętność nadawania priorytetów,

  • terminowość,

  • odporność na stres.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Gwarantujemy pełną dyskrecję w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
PSE S.A. zastrzega sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Szczegóły na stronie PSE SA